29.5 C
Jakarta
Tuesday, September 27, 2022

Tak Tahan Perangai Pengotor Penyewa, Lelaki Terpaksa Halau… Selalu Sangat Kencing Dalam Singki!


Kotor dan menjijikkan! Itulah ungkapan yang paling sesuai bagi menggambarkan keadaan sebuah bilik seorang penyewa yang ditemui dengan timbunan sampah dan bau yang tidak menyenangkan.

Artikel berkaitan : Bilik Bau Busuk Sampai Ganggu Penyewa Lain, Pemilik Rumah Terpaksa Halau Penyewa Pengotor

Penyewa dari neraka

Menerusi video yang dimuat naik oleh Fredauuuuussssssssss di TikTok, menunjukkan bilik terbabit tidak diijaga dengan baik. Difahamkan, individu tersebut merupakan seorang lelaki dan baru sahaja duduk dua hingga tiga minggu di bilik berkenaan.

Bilik macam tong sampah. Baru duduk 2 3 minggu bau bilik memang busuk gila.

Penat dengan perangai rakan serumahnya itu, lelaki berkenaan kemudiannya menghalau individu itu keluar dari rumah meskipun dia meminta sedikit waktu untuk berpindah.

Lebih teruk lagi apabila penyewa itu gemar membuang air kecil di dalam singki walaupun sudah memberi amaran beberapa kali.

Lepas tu perangai suka kencing dalam singki. Ni aku tampal kat tandas kalau tak setiap pagi hancing dan kuning je singki.

Semua makanan air apa semua dia main bedal je bukak macam dia punya. Bukan sekali dua ya, dah banyak kali kami sabar.

Difahamkan, individu terbabit sudah keluar daripada rumah berkenaan.

Lagi satu aku tak mention dia berak terabur. Stress aku pagi-pagi nak cuci.

Keadaan dalam bilik

@freeeeeddddddddd PENYEWA DARI NERAKA ???#tiktokmalaysia #foryourpage #foryou #fyp? #pasrah #reyhan ? suara asli – Powerengers bunting – Intan Lembata bunting

‘Macam mana boleh tidur dalam bilik’

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan penyewa tersebut yang disifatkan sebagai tidak bertanggungjawab. Malah, ada juga di antara mereka yang turut berkongsi pengalaman yang sama.

Sumber : freeeeedddddddddd



Source link

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
3,505FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

Latest Articles